Με κάθε εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια και ιεροπρέπεια τελέστηκε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Υπαπαντής του Σωτήρος στη Σαντορίνη ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός της «Μητροπόλεως των Εορτών» όπως την κατονομάζει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ήτοι της κατά Σάρκα Γεννήσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Θήρας, Αμοργού & Νήσων κ. Αμφιλοχίου, με την συμμετοχή του ιερού κλήρου της νήσου και μεγάλου αριθμού πιστών.

Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Orthodox Times .
