H ενίσχυση δράσεων ανθρωπιστικής και υγειονομικής στήριξης, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών Γ. Πατούλη, με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ζάμπιας και Μοζαμβίκης κ. Ιωάννη, ο οποίος επισκέφθηκε τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του Ελληνοζαμπιανού Επιμελητηρίου κ. Δημήτρη Λούκα, τον Ολυμπιονίκη Άρσης Βαρών κ. Γιώργο Τζελίλη και την κα Χριστίνα Γαλανοπούλου, Μέλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για τον Αθλητισμό και το Περιβάλλον.