Ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας κ.κ. Ιωάννης πραγματοποίησε συνάντηση την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026, με τους κληρικούς της Αρχιεπισκοπής στην Ιερά Μονή Αγίου Βλασίου στο Δυρράχιο, με κεντρικό θέμα: «Η ενίσχυση και η ανάπτυξη της ενορίας».