Το βράδυ της Κυριακής, 21ης Ιουνίου, ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος, ιερούργησε στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης (Ιπποδρόμιο), ημέρα του καταστρεπτικού σεισμού του 1978, στον οποίο 37 αδελφοί μας βρήκαν τραγικό θάνατο κάτω από τα συντρίμια παρακείμενης πολυκατοικίας.