Skip to content
Λιγότερο από 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Το νέο Δ.Σ. του Ιερατικού Συνδέσμου της Μητρόπολης Ρεθύμνης στον Μητροπολίτη Ρεθύμνης – Orthodox Times

Το πρωί της Δευτέρας, 22 Ιουνίου 2026, ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος δέχθηκε, στο γραφείο του, το νέο Διοικητικό Συμβούλιου του Ιερατικού Συνδέσμου της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, το οποίο προέκυψε μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες.

Ο Μητροπολίτης ευχήθηκε στον Πρωτ. Δημήτριο Τσακπίνη, Πρόεδρο, καθώς και σε όλα τα μέλη του Δ.Σ. του Ιερατικού Συνδέσμου, καλή και ευλογημένη θητεία, προτρέποντάς τους να συμβάλλουν πάντοτε, και από την έπαλξη αυτή, στο έργο της Τοπικής Εκκλησίας και στην ενότητα της ιερατικής οικογένειας.

Οι πατέρες διαβεβαίωσαν τον Μητροπολίτη για την επιτέλεση και αυτού του διακονήματός τους με εκκλησιαστικό πνεύμα και με υπακοή στην Εκκλησία.

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.orthodoxtimes.gr/to-neo-d-s-tou-ieratikou-syndesmou-tis-mitropolis-rethymnis-ston-mitropoliti-rethymnis/ ανήκει στο Orthodox Times .