
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου Λαρίσης τελέστηκε σήμερα, Θεία Λειτουργία για την εορτή του Οσίου Δαυΐδ του εν Θεσσαλονίκη και μνημόσυνο για τη συμπλήρωση οκτώ ετών από της κοιμήσεως του μακαριστού Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κυρού Ιγνατίου.Κατά τα είκοσι τέσσερα χρόνια της αρχιερατικής του διακονίας, της μακροβιότερης ίσως των τελευταίων εκατό ετών στη Λάρισα, έδωσε στους ανθρώπους της πόλης την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν επίσκοπο που αθόρυβα στάθηκε δίπλα στον λαό του. Στις χαρές και στις λύπες, στις νίκες και στις ήττες, στη ζωή και στον θάνατο, ήταν ένας από εμάς. Από ξένος έγινε οικείος. Και έκανε τη Λάρισα σπίτι και πατρίδα του.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο
Ι.Μ. Λαρίσης & Τυρνάβου
. 