Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος έλεγε χαρακτηριστικά για το κακό που μπορεί να μας κάνει ο διάβολος:
– Μην φορτώνετε όλες τις αμαρτίες σας στον δύσμοιρο διάβολο. Εμείς μαζεύουμε τα φρύγανα και αυτός βάζει τη φωτιά. Αν δεν υπάρχουν φρύγανα, τί φωτιά μπορεί να βάλει ο διάβολος;
Επομένως ο διάβολος μάς κάνει τόση ζημιά, όσο εμείς τού επιτρέπουμε να μας κάνει. Του δίνουμε εμείς το δικαίωμα.
Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας †
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.orthodoxtimes.gr/min-fortonete-oles-tis-amarties-sas-ston-dysmoiro-diavolo/ ανήκει στο Orthodox Times .
