Με την συμμετοχή χιλιάδων πιστών και σύμμαχο τον καλό καιρό, τιμήθηκε η Πολιούχος και Προστάτις της πόλης της Καλαμάτας Παναγία η “Υπαπαντή”. Από νωρίς το πρωί πλήθη πιστών συνέρρευσαν στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Υπαπαντής του Χριστού Καλαμάτας, όπου χοροστάτησε στον Όρθρο και προέστη της πανηγυρικής πολυαρχιερατικής Θείας Λειτουργίας ο Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ. Παντελεήμων, με την συμμετοχή των Μητροπολιτών Ιλίου κ. Αθηναγόρα, Γλυφάδας κ. Αντωνίου, Καρθαγένης κ. Μελετίου, Σταγών και Μετεώρων κ. Θεοκλήτου, Λαγκαδά κ. Πλάτωνος, Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Νικηφόρου και του Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου.

Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Orthodox Times .
