Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θήρας, Αμοργού και Νήσων κ. Αμφιλόχιος χοροστάτησε στον Όρθρο και προεξήρχε της Θείας Λειτουργίας που τελέστηκαν στον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στο Μεγαλοχώρι της Σαντορίνης την Κυριακή της Τυρινής, 22 Φεβρουαρίου 2026.