Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ. Γαβριήλ χοροστάτησε στην Ακολουθία του Όρθρου και στη συνέχεια τέλεσε την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Νέας Ιωνίας την Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2026 (Τυρινής), με τη συμμετοχή κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως.