Η μνήμη του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού εορτάστηκε για άλλη μια χρονιά φέτος στον ομώνυμο Ιερό Ναό του στο Μαρούσι. Το απόγευμα του Σαββάτου 23 του μηνός Αυγούστου, τελέστηκε Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός με τη χοροστασία του οικείου Μητροπολίτου Κηφισίας, Αμαρουσίου, Ωρωπού και Μαραθώνος κ. Κυρίλλου και την συμμετοχή ιερέων της Μητροπόλεως.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Arxon.gr .
