Skip to content
Λιγότερο από 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Η Υπαπαντή του Χριστού ήταν η συνάντηση με δύο φωτισμένους ανθρώπους

Στις 2 Φεβρουαρίου κάθε χρόνο η Ορθοδοξία πανηγυρίζει την Υπαπαντή του Χριστού, δηλαδή  τον σαραντισμό Του, θα το λέγαμε με την σημερινή ορολογία. Το ρήμα υπαπαντώ σημαίνει προϋπαντώ, βγαίνω κάπου έξω και περιμένω κάποιον να έρθει. Αυτή η γιορτή είναι Δεσποτική και Θεομητορική συγχρόνως καθώς τιμούμε τον Χριστό, που Τον πηγαίνουν να σαραντίσει στον Ναό […]

➪ Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο www.pemptousia.gr

Το πρωτότυπο άρθρο https://orthodoxy.rodos-island.gr/i-ypapanti-tou-christou-itan-i-synantisi-me-dyo-fotismenous-anthropous/ ανήκει στο Orthodoxy Rodos .