Καθαρά Δευτέρα:οι γιαγιάδες μας την φτιάχναν με αλεύρι και νερό.μα το στόμα της ξεχνούσαν γιατί νήστευε καιρό.Έκοβαν ένα την βδομάδα μέχρι ‘νάρθει η Πασχαλιά.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Βήμα Ορθοδοξίας .
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Βήμα Ορθοδοξίας .
