
Στις 20 Ιουνίου κάθε έτους η Αγία μας Εκκλησία τιμά τη Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Οδηγήτριας και στην Ιερά Μητρόπολή μας, πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός Αγίου Ελευθερίου Αλεξανδρουπόλεως, όπου και θησαυρίζεται σε περίοπτη θέση η σεπτή Εικόνα της. Για το λόγο αυτό, το απόγευμα της Παρασκευής 19 Ιουνίου 2026, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος, […]Για το λόγο αυτό, το απόγευμα της Παρασκευής 19 Ιουνίου 2026, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος, χοροστάτησε στον Πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό. Λίγο πριν το τέλος του Εσπερινού, πραγματοποιήθηκε λιτανεία της Εικόνος της Παναγίας της Οδηγήτριας πέριξ του Ιερού Ναού Αγίου Ελευθερίου με την συμμετοχή πλήθους πιστών μεταξύ των οποίων ο βουλευτής Έβρου κ. Σταύρος Κελέτσης, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Ιωάννης Ζαμπούκης και ο διοικητής της 12ης Μεραρχίας υποστράτηγος Παύλος Ανδρικόπουλος. Μετά την λιτανεία πραγματοποιήθηκε χοροεσπερίδα από τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Παραδοσιακών Χορών «Ο ΕΒΡΟΣ».ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

