Skip to content
Λιγότερο από 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

«Συγκαταβαίνων ο Σωτήρ…»

Στον εορτάζοντα Ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου Μάνδρας χοροστάτησε στον πανηγυρικό Εσπερινό της εορτής ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος.

Στο κήρυγμά του ο Ποιμενάρχης μας αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του Μεγάλου Βασιλείου, αλλά και στο γεγονός ότι ο Κύριος, ο Νομοθέτης, υποτάσσεται στον νόμο και δείχνει παράδειγμα υπακοής, διακηρύσσοντας πώς δεν έρχεται να καταργήσει τον νόμο, αλλά να τον ολοκληρώσει με τον νόμο της αγάπης.

Προ της απολύσεως, ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε στους πιστούς ευλογημένη παρά Θεού και ειρηνική να είναι η νέα χρονιά.

Το πρωτότυπο άρθρο https://imlarisis.gr/%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BF-%CF%83%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%81/ ανήκει στο
Ι.Μ. Λαρίσης & Τυρνάβου

.